fbpx

DBASE SMALL GROUP 

ÖPPNA PASS

Information och bokning

Öppna small group pass betyder att du kan boka dig in på valfria enskilda pass. Flexibel bokning för att du ska kunna hitta en passande tid.

Oavsett om du är van vid hård träning eller är nybörjare kan du delta. Övningar samt nivå anpassas för varje deltagare. 

Bokning

Du behöver inte ha något medlemskap hos oss för att delta i Dbase Small Group.

Avbokning av träningstillfälle sker senast 12 timmar innan bokning, om annat debiteras full avgift för passet.

Är det första gången du deltar på ett small group pass och du har frågor eller något din tränare bör veta om innan ditt deltagande (skador/problematik att ta hänsyn till) kontakta oss via mail info@dbaseone.se

Kostnad

130 kr / pass 

Har du en kundprofil med betalkort debiterias du vid incheck på plats alt. swish på plats.

KOMMANDE PASS

Genom att träna marklyft blir vår vardagsergonomi bättre och vår kropp får en bra grundstyrka.

Passet riktas till dig som vill lära dig eller förbättra ditt marklyft oavsett nivå. Du kanske aldrig gjort ett marklyft med skivstång och har varit sugen på att testa det. Här har du ditt perfekta tillfälle att göra det under ledning av en Personlig tränare. Du kanske har lång erfarenhet av att utföra marklyft, men känner att lite tips och tricks kan ta dig till nästa mål. Om så är fallet är det här perfekt för dig.
Övningen kommer gås igenom grundligt och instruktioner kommer anpassas efter just din individuella nivå.

Ett benpass är inte komplett utan ett knäböj. När det kommer till att träna ben och rumpa är knäböjet oslagbart. Du kanske älskar att åka skidor, springa, cykla eller spela fotboll. Genom att träna knäböj kommer alla dessa saker kännas lättare.

Passet riktas till dig som vill lära dig, eller förbättra ditt knäböj på ett eller annat sätt. Det kan kännas läskigt för många att placera en skivstång på ryggen och börja böja på benen, men här kommer du få instruktioner för att göra det säkert. Du kanske tränat knäböj under en längre tid, men har något problem som stoppar dig från att förbättras. Du har hittat helt rätt.

När vi tränar vår överkropp är bänkpressen en viktig övning att utföra. Den stärker vår bröstmuskulatur och stabiliserar våra axlar. Att träna bänkpress hjälper oss i många övningar, t.ex. armhävningar, axelpress och burpees.

Passet riktas till dig som vill förbättra din bänkpress på ett eller annat sätt. Det finns många varianter av bänkpress, men vilken passar just dig? Hur ska du göra för att nå den där siffran du strävat efter så länge? På det här passet får du svaren!